2 Mayıs 2020 Cumartesi

Şanslı İnsanlar (Şiir)


En eğlenceli oyundur iyi polis kötü polis!
Ve en iyisi en kötü bok çukurunda olur.
En güzel yanı: kimse suçlu değildir.
Asıl suçlular dışarıdayken oynanır!
Oyuncular da aralarında suçludur.
Biletini alıp izlemişsindir bilet parası senden çıkmıştır,
Ama oyun sana oynanmıştır
Senin için değil!
Bir de pis kokular…
“Ah nerden geldim ben bu lağıma”
Fareler etrafta dolaşırken,
Bir bakmışsın kulakların yok.
Yılanlara sarılıp uyurken,
Bir bakmışsın ayakların yok.
Dersin ki “ben oynamıyorum yokum”
Derler ki “zaten sende hiç izleyici tipi yok”
Nasıl olsa bu oyunun seyircisi de bitmez.
O zaman biz kuyruktan sıradakini alalım,
Yanlış yerde yanlış zamanda olanlardan,
Ya da yanlış yerde doğru zamanda olanlardan.



Astro şair :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dünya'nın Yaratılışıyla İlgili Hikayeler

Giriş Tarih sisli bir sabahın içinde yürür gibi adım adım açılır gözümüzde. Ve belki de gördüğümüzün yarısı gerçek yarısı rüya. Yarısı ...